Subject: Märgukirja edastamine
From: "Riina Rebane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Dec 2024 15:38:31 +0200

Tere

Edastan AS-i Olerex märgukirja Teehoolduse mitteteostamine Lagedi tee 1,
Tallinn.

Lugupidamisega

Riina Rebane-Maipuu

AS Olerex

jurist

Tel:  +372 5698 1216

E-mail:   <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.olerex.ee <http://www.olerex.ee/>

P   Säästa loodust – mõtle, enne kui prindid!

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas
sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi
saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te
olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt
saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.